فرماندار قدس در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال شهرستان بر موضوع استفاده شهروندان از ظرفیت زمین چمن ۳ هزار متری خبرداد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان به نقل از سایت فرمانداری شهرستان قدس؛ گلی‌کانی در این دیدار بیان کرد: یکی از سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم بر ارتقاء زیرساخت‌های ورزشی است به طوری که با پیگیر‌ی‌های بسیار مجموعه فرمانداری با همکاری اداره ورزش، اقدامی در راستای بهره‌برداری زمین چمن ۳ هزار متری پارک شهدای ولیعصر(عج) صورت گرفته که از دغدغه‌ چندین ساله شهروندان محسوب می‌شود.

وی افزود: ما به دنبال‌ بهره‌برداری و استفاده شهروندان از این زمین هستیم بنابراین با انعقاد تفاهم‌نامه‌‌ای، زمین در اختیار هیئت فوتبال شهرستان قدس قرار می‌گیرد تا جوانان و نوجوانان با برنامه‌ریزی مناسب بتوانند از این ظرفیت ایجاد شده استفاده نمایند.

فرماندار شهرستان قدس تصریح کرد: اقدامات اصلی جهت ایجاد زمین چمن ۳ هزار متری صورت گرفته اما جهت توسعه آن نیازمند خرید تجهیزات دیگری است که با انعقاد این تفاهم‌نامه‌‌ و با استفاده از ظرفیت‌های مختلف امیدواریم تا این زمین به یک زمینی مطابق با استانداردهای ملی تبدیل شود.