مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران به همراه معاونین با فرماندار قدس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس، وحید گلی‌کانی در این دیدار بیان کرد: یکی از چالش‌های شهرستان در این حوزه، بلاتکلیف ماندن سالن ورزشی هفت‌جوی است که از مطالبات شهروندان این محدوده نیز محسوب می‌شود که خواستار بهره‌برداری هرچه سریعتر آن هستیم، همچنین بایستی نسبت به تعیین تکلیف استخر نیمه‌تمام هفت‌جوی نیز اقدام شود.

وی افزود: یکی از اقدامات صورت گرفته جهت ارتقاء سرانه ورزشی شهرستان توسط مجموعه مدیریت شهری، اجرای پروژه‌های مختلف ورزشی در نقاط مختلف شهر است زیرا باتوجه به وجود ظرفیت‌های متعدد ورزشی در سطح شهرستان، هدف مجموعه مدیریتی بر پشتیبانی از این ظرفیت‌ها است.

فرماندار شهرستان قدس گفت: از پروژه‌های در دستور کار مجموعه مدیریت شهری می‌توان به بازسازی زمین چمن سالن ورزشی شهدا جهت اخذ قرارداد با لیگ‌های برتر، سالن ورزشی مختص جانبازان ومعلولین، دو استخر دوقلو، زمین پینک پنگ و دیگر پروژه‌های ورزشی اشاره کرد که برخی از آن‌ها آماده افتتاح در مناسبت‌های آتی است.

مقام عالی دولت در شهرستان قدس تقویت نیروی انسانی از مولفه‌های اصلی پیشبرد امور به بهترین نحو ممکن دانست و عنوان کرد: نگاه مجموعه مدیریتی به حوزه ورزش و جوانان، نگاه حمایتی است به طوری که در حوزه اشتغال آمادگی تامین اشتغال جوانانمان را در محیط‌های کارگاهی داریم.

گلی‌کانی تصریح کرد: در حوزه ازدواج آسان، برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان برگزار شده و درحال حاضر نیز تعدادی زوج متقاضی برگزاری ازدواج آسان هستند که برنامه مربوطه را در یک مناسبت برگزار خواهیم کرد، در بحث وام ازدواج و فرزندآوری نیز عملکرد مطلوبی از سوی برخی از بانک‌ها ارائه شده اما رفع برخی از معضلات نیازمند برش استانی است.