فرماندار قدس گفت: به دلیل وجود ظرفیت‌‌های بسیار در گرایش‌های مختلف ورزشی در شهرستان قدس در برخی از حوزه‌ها به یک نماد ملی تبدیل شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ جوانان، نخبگان علمی، پژوهشی و ورزشی شهرستان با وحید گلی‌کانی فرماندار قدس، علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات شهید فخری‌زاده فرمانداری دیدار و گفتگو کردند.

وحید گلی‌کانی در این دیدار بیان کرد: خوشبختانه شهرستان قدس به یک کارگاه عمرانی که قالب پروژه‌های آن ورزشی است، تبدیل شده به طوری که مجموعه مدیریت شهری در سال ۱۴۰۲ اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان را به پروژه‌های ورزشی تخصیص داده‌ است و امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد افتتاح برخی از این پروژه‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه ما این قول را خواهیم داد که در دهه مبارک فجر شاهد افتتاح زمین چمن ۳ هزار متری باشیم، افزود: با همت شهرداری دو مجموعه ورزشی نیز در مناسبت‌های آتی افتتاح خواهد شد و مجموعه مدیریت شهری وشورانیز طبق پیش‌بینی دربودجه ۱۴۰۳ نسبت به تخصیص وتکمیل پروژه‌های شهرداری که دردست ساخت می باشند جهت اتمام آن با پیش‌بینی بودجه لازم اقدام نمایند.

فرماندار شهرستان قدس ادامه داد: ما به عنوان متولیان امر مدافع حقوق مردم هستیم، به جهت پیگیری مصوبات این سفر خواستار حضور مجدد مدیرکل ورزش و جوانان استان در شهرستان هستیم چراکه عزم مسئولین استانی نیز در این حوزه افزایش سرانه‌های و زیرساخت‌های مربوطه است.

مقام عالی دولت در شهرستان قدس گفت: باتوجه به وجود مناطق کم‌برخوردار در شهرستان، در خواست داریم تا تعدادی از سانس سالن های ورزشی به صورت رایگان در اختیار مدیر محله اسلامی وگروههای ورزشی جهت استفاده شهروندان قرار گیرد زیرا شهرستان قدس در حوزه‌های مختلف ورزشی مانند ژیمناستیک یک نماد ملی است که بایستی جهت ارتقاء آن اقداماتی نظیر استانداردسازی محل‌های تمرین‌ صورت گیرد.

گلی‌کانی در پایان با اشاره به شروع جریان‌سازی معرفی مدال آوران شهرستانی تصریح کرد: جریان‌سازی معرفی مدال آوران شهرستانی شروع شده و برنامه داریم تا در بسترهای مختلف به صورت جدی به معرفی مدال‌آوران و نخبه‌های شهرستانی که بعضا برند ملی و بین المللی هستند بپردازیم.