شورای ورزش شهرستان قدس در راستای پیگیری مصوبات گذشته و طرح های نیمه تمام ورزشی شهرستان قدس با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و فرماندار قدس در سالن جلسات شهید شاه‌بوداغیان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی ادراره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ این نشست با حضور علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، وحید گلی کانی فرماندار، معاونین و مدیران ستادی اداره کل، معاون فرماندار و حسن پارسافر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرقدس در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

علی جوادی در ابتدا این نشست ضمن گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها بیان کرد: شاهد به شهادت رسیدن چندین نفر از هموطنان خود در استان کرمان بودیم که این نمونه بارز ظلم ایادی استکباری به کشورمان بود که ما این حادثه تروریستی را محکوم می کنیم.

علی جوادی در ادامه این نشست که به منظور رسیدگی به مطالبات و اتمام طرح های نیمه تمام ورزشی این شهرستان برگزار شده بود تاکید داشت که تحقق این امر مهم، همکاری مدیران شهرستانی را می طلبد.

علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: کار، تلاش و برنامه ریزی در اولویت می باشد چرا که این موضوع می تواند بر ارتقاع جایگاه ورزش و جوانان در عرصه ورزش همگانی، قهرمانی و نیز ترویج فرهنگ منش پهلوانی موثر واقع شود.

وی افزود؛ خرسندیم که این طرح ها در برنامه های جاری حوزه و شهرستانهای مختلف استان تهران طبق روال پیش می رود که این موضوع می تواند در آینده، نوید رشد و توسعه ورزش استان تهران را به همراه داشته باشد.