دیدار و نشست صمیمی نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی شهرستان قدس با علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران وحید گلی کانی فرماندار، در محل سالن شهید فخری زاده انجام پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ حسن پارسافر در ابتدای این برنامه ضمن گرامیداشت مقام مقدس مادر و نیز چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به بیان خلاصه ای از عملکرد یکساله اداره ورزش و جوانان پرداخت و در ادامه با اشاره به ایجاد ارتباط هدفمند میان جامعه نخبگان و مسئولان بیان کرد: یکی از اهداف ما جهت برگزاری چنین نشستی گوش فرا دادن مسئولان به مشکلات و خواسته های نخبگان، جوانان و ورزشکاران این شهرستان می باشد چرا که از این طریق علاوه بر آشنایی و شناسایی توانایی و قابلیتهای متنوع و مختلف نخبگان، در جهت رفع مسائل و مشکلات انها نیز گامهای موثری برداشته می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس ادامه داد: از جمله توفیقات حضور مسئولان استانی و شهرستانی در این نشست تصمیم گیریهای مهم در خصوص رفع مسائل مطرح شده نخبگان، تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی، توسعه ورزش همگانی، حمایت از قهرمانان و …. بود.

این مراسم با تجلیل مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران از وحید گلی کانی فرماندار جهادی، حسن پارسافر رئیس اداره ورزش و جوانان با اهدای لوح سپاس به منظور کسب رتبه برتر واحد امور جوانان شهرستتان قدس در سطح کشور پایان یافت.

گفتنی است در این نشست معاونین فرماندار، رئیس شورای اسلامی، حیدری بخشدار مرکزی،معاونین و مدیران ستادی واحدهای اداره کل ورزش و جوانان استان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهریار، هیاتهای ورزشی، ورزشکاران، مربیان و سایر مسئولان حضور داشتند.