جلسه بررسی مشکلات هیات والیبال شهرستان قدس با حضور حسن پارسافر رئیس اداره ورزش و جوانان، زمانیان رئیس هیات، جمعی از پیشکسوتان و مربیان این رشته ورزشی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ در ابتدای این نشست رئیس اداره ورزش و جوانان با اشاره به ظرفیت ورزش والیبال در شهرقدس گفت: توجه به رده های پایه از اولویت‌های ورزش این شهرستان بحساب می آید و مربیان باید در تربیت نسل جوان پیش قدم باشند.

حسن پارسافر با بیان اینکه مربیان و پیشکسوتان ورزشی نقش موثری در تربیت نسل جوان امروزی را برعهده دارند عنوان کرد:  هیات‌های ورزشی می بایست ضمن رشد و توسعه رشته ورزشی، مباحث فرهنگی و اخلاقی را سرلوحه کار خود قرار دهند چرا که بخشی از مسیر زندگی فرزندان این مرز و بوم را رقم می زنند و باید بر این مسئولیت مهم واقف باشند.

در ادامه این نشست موضوعات مختلفی از جمله مشکلات والیبال شهرستان، برگزاری مسابقات والیبال، ارتقا سطح مهارتی مربیان و داوران شهرستان، استعدادیابی و … مورد بحث و گفتگو قرار گرفت همچنین هر یک از حاضرین مشکلات خود و راهکارهای پیشنهادی برای برطرف شدن این مشکلات را با رئیس اداره درمیان گذاشتند.