به مناسبت هفته تربیت بدنی، رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان به همراه جمعی از روسای هیاتهای ورزشی شهرستان با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان قدس با حجت الاسلام محمدی دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ در ابتدای این دیدار حسن پارسافر ضمن قدر دانی از زحمات و تلاشهای بی شائبه حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه سابق شهرستان، به ارائه گزارشی از برنامه های در دست انجام و برنامه در حال پیگیری در روند توسعه ورزش شهرستان پرداخت و گفت : هفته تربیت بدنی و ورزش فرصتی است که با تلاش بی وقفه و ظرفیت بالای جامعه ورزش، میتوان بیش از پیش شاهد افتخار آفرینی و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی در سراسر جهان باشیم.

حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه محترم قدس ضمن خیر مقدم و گرامیداشت این هفته خاطر نشان کرد: امروزه بیش از پیش برای توسعه و احیا ورزش باید گام برداشت، چرا که این موضوع می تواند نشاط اجتماعی، سلامت جسم و شادابی جامعه را به ارمغان آورد.

امام جمعه معزز شهر قدس همچنین ورزش و جوانان را دو رکن اساسی عنوان کرد و گفت : از ظرفیت جوانان استفاده کنید چرا که جوانان با استعداد توانمند و تحصیلکرده می توانند در هر شرایطی پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین مختلف به اهتزاز درآورد.