جلسه هم اندیشی هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان قدس با هدف بررسی مشکلات موجود و ارائه راهکار‌هایی برای توسعه  این رشته ورزشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ این نشست به ریاست حسن پارسافر رئیس اداره و با حضور یداله کرمی معاون فنی ورزشی اداره، ابراهیم کریمی سرپرست، اعضای هیات و جمعی از مربیان این رشته ورزشی تشکیل شد.

در این نشست حسن پارسافر استفاده از تجربیات و توانمندی های افراد با تجربه و پیشکسوت را یکی از راهکاری پیشرفت هیات های ورزشی عنوان کرد و گفت: همکاری و همدلی همه اعضای خانواده ورزش بسیاری از مسائل و مشکلات هیات های ورزشی را هموار کرده و مسیر آنها را به سوی موفقیت و پیشرفت سوق می دهد که باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدسس با دعوت از همه اعضا جامعه بدنسازی و پرورش‌اندام قدس به اتحاد و وحدت‌ بیان کرد: میتوان با همفکری یکدیگر، استفاده از خرد جمعی و با پرهیز از مطالبات شخصی برای تعالی این ورزش پرطرفدار گام های موثری برداشت.

حین پارسافر ضمن اعلام حمایت از برنامه‌های هیات بدنسازی و پرورش‌اندام قول همراهی و مساعدت داد.

بر پایه این گزارش؛ مربیان و قهرمانان بدنسازی و پرورش‌اندام قدس به بیان مسائل و مشکلاتشان پرداختند و انتظاراتی که از مسئولین امر داشتند را عنوان کردند.

برگزاری دوره های آموزشی و مسابقات منظم، کمبود منابع مالی و تلاش مضاعف برای جذب اعتبارات و اسپانسر از جمله مسائل مطروحه در این جلسه بود که برای حل آن‌ها تصمیمات مهمی اتخاذ شد.