این نشست با حضور حجت الاسلام عابدیان فرمانده حوزه بسیج ادارات و کارگری شهرستان، پارسافر رئیس معاونین و پرسنل اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس پیرامون تبیین و تشریح برنامه های ستاد امربه معروف و نهی از منکر در محل سالن جلسات این اداره تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ حجت الاسلام عابدیان در این نشست بیان کرد: شوراهای امر به معروف و نهی منکر در بسیاری از ادارات و همه نهادهای دولتی و مردمی در حال شکل‌گیری است، تلاش ما این است که بعد از تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات، آموزش‌های لازم را ارائه دهیم.

فرمانده حوزه بسیج ادارات و کارگری شهرستان قدس ادامه داد: یکی از راه‌های ترویج و گسترش معروفات و دوری از منکرات در جامعه تزریق آگاهی‌های مناسب از طریق تبلیغات محیطی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی است.

حسن پارسافر رئیس اداره ورزش و جوانان قدس نیز ضمن قدردانی از فعالیت های انجام شده، با اشاره به اینکه رعایت فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه یک وظیفه همگانی می باشد گفت: هر یک از ما به نوبه ی خود می بایست نسبت به اجرایی کردن این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم چرا که عضویت در ستاد امر به معروف و نهی از منکر به تنهایی کافی نیست و باید در راستای ترویج، توسعه و عمل به این فریضه واجب گام های موثری برداشته شود.