نماینده مردم فهیم شهرستان قدس، ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت این موضوع گفت: جذب اعتبارات مالی در حوزه ورزش در اولویت قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ نشستی با محوریت جذب اعتبارات و بررسی وضعیت ورزش شهرقدس با حضور ابوالفضل فرهادلو نماینده مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در دفتر حسین حق وردی نماینده مردم فهیم شهرستانهای قدس ملارد شهریار در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.

در این نشست پارسافر رئیس، کرمی معاون فنی ورزشی اداره ورزش و جوانان، رحیمی پیمانکار پروژه ورزشی زمین چمن شهدا نیز حضور داشتند و در خصوص اولویت بندی تکمیل طرح های عمرانی شهرستان به گفتگو پرداختند.

حسین حق وردی نماینده مجلس، با بیان اینکه وضعیت ورزش این شهرستان از زمان انتصاب حسن پارسافر بعنوان رئیس اداره تقویت شده است عنوان کرد: با ساماندهی نیروهای قراردادی هیاتی می توان به ساختار ادارات کمک کرد چرا که این نیروها با تلاشهای خود توانسته اند زمینه رشد و شکوفایی امورات اداری فراهم سازند.

حق وردی، با اشاره به اینکه ورزش متعلق به قشر خاصی از جامعه نبوده و برای داشتن یک جامعه سالم و پویا از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد گفت: همانطور که طبق قانون اساسی دولت موظف است آموزش و بهداشت را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار دهد، ورزش هم بعنوان یک رکن اساسی و سلامت محور جامعه باید در دسترس شهروندان باشد.