خانه ژیمناستیک شهرستان قدس مورد بازدید مسئولین استانی و شهرستان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و وحید گلی کانی فرماندار ، حسن پارسافر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس با حضور در خانه ژیمناستیک شهرستان قدس در راستای بررسی و رفع مشکلات آن بازدید به عمل آوردند.

گفتنی است در این بازدید سادات الحسینی مسئول حراست، نظر مدیر روابط عمومی، حسینی مسئول حراست ادارات غرب استان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به همراه عذیری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی، محمد جانی معاون توسعه و امور عمرانی فرمانداری، و دیگر مسئولین نیز حضور داشتند.

وحید گلی‌کانی در این بازدید با تاکید بر رفع موانع پیش‌روی جوانان و نوجوانان بیان کرد: جوانان و نوجوانان سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند بنابراین ما به عنوان متولیان امر وظیفه داریم به منظور تسهیل و رفع موانع پیش‌روی آن‌ها در راستای کسب موفقیت‌های بیشتر فعالیت کنیم.

وی در رابطه با تخصیص ۵۰ میلیون اعتبار از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران افزود: ما در مجموعه مدیریتی سعی کرده‌ایم در راستای حل مشکلات شهرستان خصوصا جامعه ورزشکاران از هیچ کمکی دریغ نکنیم، همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به منظور تقویت این مکان ۵۰ میلیون اعتبار برای ماه‌های آینده در نظر گرفته‌ است.