در حاشیه این مراسم وحید گلیکانی فرماندار قدس اظهار داشت: استخر آبشار در ۴ سال گذشته و به دلیل شیوع ویروس کرونا قابل خدمات دهی نبود و در دوران تعطیلی مدیریت صحیحی بر آن نبود که در سفر آذرماه سال گذشته مدیرکل ورزش به شهرقدس مصوب شد که این استخر رسیدگی شود و امروز مجدد مورد بهره‌برداری قرارگرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرقدس، راه‌اندازی طرح‌های راکد یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم است و روند رسیدگی به این طرح و بهره‌برداری از آن‌ها ادامه داشته و در هفته دولت نیز زمین چمن ۳ هزار متری مجموعه ورزشی ولیعصر و طرح‌های دیگر ورزشی حوزه مدیریت شهری که تخصیص اعتبار شده‌اند افتتاح خواهد شد.

 

گلیکانی ادامه داد: ۳۰ هزار ورزشکار در رشته‌های مختلف تخصصی در عرصه‌های مختلف استانی، ملی و بین‌المللی فعالیت دارند که لازم است زیرساخت‌های ورزشی افزایش یابد تا شهروندان و ورزشکاران از آن بهره‌مند شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: استخر آبشار سومین استخر شهرستان است و در آینده نزدیک استخر دوقلوی شهرداری و استخر دیگر در روستای هفت‌جوی که از مصوبات سفر رئیس‌جمهوری است و تأمین اعتبار نیز شده نیز تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.