نخستین نشست نواب روسای هیاتهای ورزشی شهرستان قدس به منظور برنامه ریزی فعالیت های ورزشی در سال جدید در سالن جلسات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ این نشست به ریاست حسن پارسافر رئیس اداره و با حضور غلامی مسئول امور بانوان فرمانداری با هدف بررسی آخرین وضعیت ورزش بانوان و استفاده از نقطه نظرات و هم اندیشی در راستای پیشبرد اهداف حوزه ورزش بانوان در سطح شهرستان تشکیل شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس ضمن قدردانی از عملکرد مثبت هیات های ورزشی در سال گذشته گفت:  با وجود تمام کمبودهای اعتباری ورزشی شهرستان، ورزشکاران ما توانسته اند به توفیقات خوبی در سال های گذشته در بیشتر رشته های ورزشی دست پیدا کنند و با  دهها مدال رنگین (طلا ، نقره و برنز) در رده های کشوری و استانی و … ، جایگاه ویژه ای در ورزش استان و کشور را به خود اختصاص دهند.

پارسافر ادامه داد، امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی مناسب، تلاش،  پشتکار و پیگیری های نواب روسای بانوان در راستای پیشبرد و تعالی ورزش بانوان در سطح شهرستان گام های موثری برداریم.

در پایان نواب روسای هیاتهای ورزشی ضمن معرفی خود به ارائه گزارش، مشکلات ورزش بانوان و نیازهای هیات در جهت ارتقاء ورزش بانوان پرداختند.