در راستای مشارکت برنامه های هفته محیط زیست، رئیس محیط زیست قدس از حسن پارسافر تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان قدس با حضور در محل دفتر مدیریت این اداره از حسن پارسافر برای مشارکت و همکاری در امر برگزاری برنامه های محیط زیست با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

خلیلی رئیس اداره محیط زیست، حضور جامعه ورزش در تمام برنامه های مشارکتی را نشان از مسئولیت پذیری اجتماعی بودن آنها دانست همچنین مشارکت در طرح پاکسازی ” پویش بی زباله مردمی در محل کمربندی چیتگر”  را اقدامی ارزشمند در اعتلای فرهنگ حفظ محیط زیست عنوان کرد.

در متن تقدیر نامه ایشان آمده است:

جناب آقای حسن پارسافر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس

به لطف خداوند بزرگ و با همراهی و همدلی ما اقدامات موثری در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ محیط زیست علی الخصوص برای دانش آموزان و ورزشکاران شهرستان قدس در هفته محیط زیست صورت پذیرفت. نظر به زحمات و تلاشهای خالصانه و ارزمند شما در راستای مشارکت در گرامیداشت هرچه با شکوهتر هفته محیط زیست هرستان قدس، بدنوسیله تلاش و همت جنابعالی را ارج نهاده و از خدمات شما تشکر و تقدیر می گردد.

به نشانه ی تقدیر از همفکری ها و همکاری ها و از همه مهمتر همدلی های جنابعالی این سپاسنامه را به شما تقدیم می دارد و ازخداوند متعال در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) توفیقات و زندگی توام با عزت و آرامش را برای شما مسئلت می نمایم.

زهرا خلیلی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس