فرماندار قدس به همراه دیگر مسئولین در دیدار تیم پیشکسوتان فوتبال و هنرمندان با مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) حضور پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس، وحید گلی‌کانی در حاشیه این دیدار بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های شهرستان وجود ۳۰ هزار ورزشکار در شاخه‌های مختلف که معمولا در رسته‌های بین‌الملی و  ملی مطرح هستند، است، اما متاسفانه با ضعف‌هایی در زیرساخت‌های ورزشی مواجه هستیم.

وی افزود: یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم، ارتقاء زیرساخت‌های ورزشی است به طوری که  در طول این مدت، پیگیر‌ی‌های بسیار توسط مجموعه فرمانداری با همکاری اداره ورزش در راستای بهره‌برداری زمین چمن ۳ هزار متری پارک شهدای ولیعصر(عج) صورت گرفته به طوری که امیدواریم در هفته دولت شاهد افتتاح آن باشیم.

فرماندار شهرستان قدس گفت:  استخر آبشار تحت اختیار اداره ورزش و جوانان که در گذشته تجهیزات آن توسط سارقین مورد سرقت قرار گرفته بود بعد از چندین سال در چرخه بهره‌برداری باز خواهد گشت، همچنین پیگیری‌های لازم در راستای اجرای ۳ مصوبه ورزشی ریاست محترم جمهور که شامل استخر، زمین هفت‌جوی و سایت ورزشی معراج است، صورت خواهد گرفت.

مقام عالی دولت در شهرستان قدس در پایان تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری نیز اقداماتی مانند افتتاح  سالن شهید ولی محمدی، زمین فوتبال ساحلی و دیگر اقدامات انجام داده است هرچند که این اقدامات نقش بسزایی را در ارتقاء سرانه ورزشی ایفا می‌کند اما با استانداردهای لازم فاصله دارد که به دنبال جبران آن هستیم.