دبیر هیات تکواندو استان تهران بر اهمیت و ضرورت تکواندو در سطح شهرستانهای پایتخت تاکید کرد و گفت: یکی از اهداف ما گسترش این ورزش در سطح استان تهران است چرا که تکواندوکاران شهر قدسی توانسته اند پنجاه درصد مدال های تیم ملی را بدست اورند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ نخستین جلسه هم اندیشی مربیان، داوران و پیشکسوتان هیات تکواندو شهرستان قدس به منظور ارائه عملکرد و برنامه های پیش رو در سال جدید به ریاست حسن پارسافر رئیس اداره ورزش و جوانان با حضور مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران و محمد باقر قیومی رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

مسعود لشگری در این نشست با بیان اینکه قشر نونهال، نوجوان و جوانان شهرقدسی به رشته‌ ورزشی تکواندو علاقه مند هستند گفت: تعطیلات تابستان و کاهش فعالیت های آموزشی یک فرصت مناسب برای پرداختن به ورزش و دیگر آموزش های غیر درسی است که باید با برنامه ریزی ضمن استعدایابی و جذب رده‌های سنی پایه نسبت به ارائه آموزش مناسب و ایجاد فضایی پرنشاط برای نسل جوان اقدام شود تا منجر به ظهور استعدادهای درخشان باشیم.

در ادامه این نشست حسن پارسافر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس ضمن قدردانی از زحمات رئیس و اعضای هیات تکواندو قدس گفت: ورزش تکواندو در شهرستان قدس، با وجود قهرمانان، داوران و مربیان شایسته و توانمند در مسیر پیشرفت قرار دارد که امیدواریم با توجه ویژه و همدلی و تعامل مسئولین ورزشی این شهرستان شاهد پیشرفت و توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی باشیم.

همچنین اعضای حاضر در خصوص  برنامه ریزی و ارائه راهکارهای مناسب در جهت برگزاری مسابقات آزاد، حضور در لیگ های مختلف استانی، منطقه ای، حضور در المپیاد استعدادهای برتر و همچنین بررسی مشکلات باشگاه ها و بانک اطلاعاتی به گفتگو پرداختند.

گفتنی است در این نشست حسین لطفی قهرمان افتخار آفرین شهر قدسی نیز حضور داشت همچنین مربیان، داوران و قهرمان توسط هیات تکواندو شهرستان مورد تقدیر قرار گرفتند.