نشست سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و کمیته مبارزه با دخانیات به میزبانی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ این نشست با حضور نمایندگان ادارات فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و تعدادی از هیاتهای ورزشی به ریاست حسن پارسافر رئیس اداره ورزش و جوانان برگزار و در خصوص آخرین هماهنگ های لازم برای حضور پرشور جامعه ورزشی در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به گفتگو پرداخته شد.

همچنین در ادامه این نشست موضوعاتی همچون تقویت فرهنگ پیشگیری از استعمال دخانیات و راهکارهای مختلف سازمان جهانی بهداشت برای کاهش مصرف دخانیات مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت .

حسن پارسافر در این رابطه ورزش را بعنوان یکی از عوامل پیشگیری موثر در اعتیاد به مواد مخدر دانست و گفت:  هر چه گرایش جوانان به ورزش و فعالیت های ورزشی بالاتر باشد، گرایش به اعتیاد کمتر خواهد بود.

ریئس اداره ورزش و جونان شهرستان قدس با اشاره به تعطیلی های خانه های ورزش روستایی طی سالهای اخیر بیان کرد : یکی از برنامه های مهم ما ایجاد و فعالسازی خانه های ورزش در روستاها و مناطق کم برخوردار است تا بدینوسیله ضمن توانمندسازی مردم روستاها در کاهش و پیشگیری اعتیاد و آسیب های ناشی از آن اقدام کنیم.