همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)، روز دختر و آغاز دهه کرامت، از کارکنان دختر و نیز فرزندان دختر پرسنل اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ حسن پارسافر ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) اسوه دختران و بزرگداشت روز دختر به فضائل و ارزشهای حضرت معصومه (سلام الله علیها) پرداخت و ضمن تأکید بر الگوسازی از شخصیت آن بانوی بزرگوار مطالبی را عنوان کرد و گفت: نامگذاری چنین روز مقدسی به نام روز دختر، نشان از اهمیت نقش دختران در اجتماع به عنوان پرورش دهندگان نسل آینده است.

در این برنامه با حضور نکولعل آزاد مسئول پیگیری امور ادارات ورزش و جوانان غرب استان به منظور گرامیداشت دهه کرامت و تبریک ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) با تقدیم هدایایی به ۲ نفر از کارکنان دختر و پرسنلی که فرزندان دختر داشتند تجلیل بعمل آورد.

خاطرنشان می شود: اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس به مناسبت دهه کرامت و ایام ولادت با سعادت حضرت معصومه (سلام الله علیها)و فرخنده میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (عیه السلام) برنامه های متنوعی در حال اجرا دارد.