جلسه هم اندیشی رئیس اداره ورزش و جوانان با دبیر هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران در زمینه توسعه ورزش کوهنوردی برگزار شد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ حسن پارسافر در این نشست، برنامه ریزی صحیح، استفاده از پتانسیل استادان، مربیان و ورزشکاران در جهت توسعه ورزش را یک امر ضروری دانست و گفت: هیاتهای ورزشی می توانند با شناسایی استعدادهای خود و پرورش آنها، در راستای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی گام های موثری بردارند.

رحیمی دبیر هیات کوهنوردی صعودهای ورزشی استان تهران، ضمن تقدیر از عملکرد و فعالیت های هیات کوهنوردی شهرستان قدس با اشاره به تشکیل ستاد اطلاع رسانی و پیشگیری از حوادث کوهستان در کوه های استان تهران بیان کرد: سالهاست که این ستاد با حضور به موقع و مسئولیت پذیری مربیان و مدرسان رسمی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی و نیز همکاری هیات کوهنوردی شهرقدس فعالیت می کند.

در ادامه این نشست مباحثی همچون تعامل بین ‌باشگاه ها و ‌هیات، مشارکت و صیانت از طبیعت، حفظ محیط زیست کوهستان، اهمیت دادن به بیمه ورزشی کوهنوردان و برگزاری دوره های آموزشی با در نظر قرار دادن شیوه نامه ها و مقرارات آموزشی، معرفی ارکان هیات و … مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.