رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس از آغاز ثبت نام مسابقات مینی فوتبال محلات شهرستان در بخش مردان و زنان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ حسن پارسافر رئیس اداره با بیان اینکه این دوره از مسابقات تحت نظر فدراسیون ورزشهای همگانی کشور برگزار می شود افزود: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه فدراسیون ورزش‌های همگانی به آدرس https://events.isfaf.ir، برای ثبت نام اقدام کنند.

پارسافر با اشاره به اینکه فدراسیون ورزش‌های همگانی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی، گسترش و توسعه ورزش همگانی اقدام به اجرای طرح ملی مسابقات مینی فوتبال محلات ایرانیان در سراسر کشور کرده است افزود: این رقابت‌ها ابتدا در مرحله شهرستانی، استانی و منطقه‌ای برگزار و سپس در مرداد ماه سال ۱۴۰۲ با تشکیل لیگ‌های برتر ، دسته یک و دسته دو در سطح ملی برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ادامه داد: تیم اول تا سوم این مسابقات به ترتیب ۱۰، ۱۵ و ۲۰ میلیون تومان جایزه نقدی دریافت خواهند کرد و همچنین از هر شهرستانی که بیشترین تیم شرکت کننده را داشته باشد تجلیل می شود.

گفتنی است ثبت نام و حضور در مسابقات کاملا رایگان می باشد و نیز بیمه ورزشی افراد شرکت کننده در مسابقات مینی فوتبال محلات ایرانیان با ۵۰ درصد تخفیف خواهد بود.

تیم های علاقه مند شهر قدسی برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

۰۹۳۵۳۷۹۹۷۳۷ آقای ساویز

۰۹۳۹۵۶۳۹۵۴۱ خانم رودی