کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر شهرستان قدس به ریاست حسن پارسافر سرپرست اداره ورزش و جوانان به عنوان کمیته برتر انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که با حضور فرماندار، امام جمعه و دیگر مسئولین در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، از کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه مبارک فجر شهرستان قدس به عنوان کمیته برتر با اهدای لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

متن تقدیر نامه به شرح ذیل می باشد:

جناب آقای پارسافر

رئیس محترم اداره ورزش و جوانان و مسئول کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر شهرستان قدس

در شرایط کنونی که دشمنان و سر سپردگان استکبار تمامی تلاش خود را در از بین بردن باورهای دینی و اعتقادهای مذهبی اقشار مختلف مردم بویژه جوانان و نوجوانان این مرزو بوم معطوف ساخته اند، حماسه ماندگار ۲۲ بهمن در فجر ۱۴۰۱ حقیقتا تماشایی شد و بار دیگر همچون همیشه، تمامی معادلات دشمنان قسم خورده این سرزمین را بر بهم زد.

بی شک حضور باشکوه و کم نظیر مردم شریف و شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان قدس در مراسمات و برنامه های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و خلق حماسه ماندگار راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایانگر روحیه استکبار ستیزی این مردم عزیز و حرکت مستمر ایشان در محور ولایت می باشد.

بدینوسیله همراهی و همکاری جنابعالی در بزرگداشت چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی را ارزشمند می شماریم و بر خود فرض می دانیم از جنابعالی به عنوان مسئول کمیته برتر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان قدس تقدیر و تشکر می نماییم.

انشاءاله با اتکال به ذات اقدس الهی و درظل توجهات حضرت بقیه الله (عجل الله فرجه) و تحت ولایت رهبری حضرت الت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) همواره در راه خدمت به جامعه اسلامی موفق و موید باشید.

رضا جوکار

امام جمعه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قدس

وحید گلی کانی

فرماندار و قائم مقام ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان قدس