سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس از برگزاری ۳۰ برنامه ورزشی فرهنگی به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان قدس خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ حسن پارسافر سرپرست اداره و مسئول کمیته ورزش و جوانان ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرستان در نشست با اصحاب رسانه ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: در نظر داریم تا با همکاری هیاتهای ورزشی و اعضای این ستاد برنامه‌های مختلف ورزشی را ویژه بانوان و آقایان در شهرستان اجرا کنیم.

سرپرست اداره، با اشاره به روز شمار برنامه‌های امسال برای این دهه مبارک گفت: شعار محوری امسال «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» در نظر گرفته شده است و این برنامه‌ها بر اساس روز شمار دهه مبارک با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

مسئول کمیته ورزش و جوانان ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان قدس در ادامه به تشریح برنامه های ورزش و جوانان اشاره کرد و عناوین شاخص از جمله تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل (ره)، غبار روبی مزار شهدای شهرستان، آذین بندی اداره ورزش و جوانان و نیز اماکن ورزشی تحت پوشش، حضور فعال در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری همایش دوچرخه سواری، همایش زورخانه ای، ویژه برنامه های بومی محلی، برگزاری کارگاههای آموزشی ویژه جوانان و خانواده، برگزاری مسابقات ورزشی آقایان و بانوان در رشته های: انجمن ورزشهای رزمی، بیلیارد، ژیمناستیک، شطرنج، تیراندازی با تفنگ، کوهنوردی، تیروکمان، بوکس، کاراته، کشتی، دو و میدانی، بومی محلی، فوتبال، دوچرخه سواری وورزشهای همگانی و … را نام برد.

سرپرست اداره ورزش شهرستان قدس توضیح داد: دستگاه های عضو ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر با همدلی، همسویی و همراهی یکدیگر ویژه برنامه های متنوع و متعددی را پیش بینی کرده اند تا آنچنان که شایسته ایران عزیز ماست، دستاوردهای انقلاب اسلامی را به درستی تبیین کنند، از این رو می‌توان از ظرفیت اصحاب رسانه و فضای مجازی بر اطلاع رسانی دقیق و کامل برنامه ها برای مخاطبان و جامعه هدف بهره برد.

در پایان این نشست حسن پارسافر سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس از حاضرین در جلسه با اهدای لوح سپاس قدردانی بعمل آورد.