مراسم تجلیل از بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس  به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و روز مادر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ حسن پارسافر ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن به کارکنان از ولایت مداری، صبر و شکیبایی حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان ویژگی هایی بارز آن حضرت یاد کرد و خواستار الگو سازی رفتار آن حضرت در خانواده‌ها شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس ادامه داد: می توان از ویژگی های بارز حضرت فاطمه زهرا (س) می‌توان به دیدگاه ایشان در همسرداری و تکریم خانواده، تربیت صحیح فرزندان، ولایت مداری و حمایت همه جانبه آن حضرت از مقام والای ولایت اشاره کرد .

حسن پارسافر ضمن تقدیر از خدمات ارزنده بانوان شاغل در اداره ورزش و جوانان به گوشه ای از توانمندی های آنها در امورات اداری و تخصصی پرداخت و گفت: بانوان شاغل در اداره جدا از وظیفه بزرگ مادری، تعلیم و تربیت فرزندان توانسته اند به خوبی در بخش های مختلف اداری و حتی مدیریت واحدها نقش ایفا کنند .این مراسم با اهداء تقدیر نامه و هدایایی به مناسبت روز زن به کارکنان خانم اداره پایان یافت.