سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس، از آمادگی این اداره به منظور استمرار و تداوم برگزاری دوره‌های آموزشی ازدواج و پیشگیری از طلاق در شهرستان قدس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ ششمین دوره کمیته تخصصی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با محوریت طلاق به ریاست حسن پارسافر سرپرست اداره ورزش و جوانان با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی شهرستان با هدف بررسی روند فعالیت‌ها و عملکرد در حوزه آموزش، مشاوره قبل ازدواج و پیشگیری از طلاق در سالن اجتماعات این اداره تشکیل شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس با تاکید بر اهمیت تشکیل خانواده و نیز پیشگیری از آسیبهای آن بیان کرد: در نظر داریم با برگزاری کمیته های تخصصی، وضعیت ازدواج و طلاق و نیز راههای تحکیم بنیان خانواده را مورد بررسی قرار داده و در جهت رفع آن با همکاری دستگاههای اجرایی اقدامات لازم را انجام دهیم.

حسن پارسافر در ادامه با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی می تواند در پیشگیری و کاهش از طلاق موثر واقع شود، افزود: برگزاری دوره های آموزشی ویژه زوجین به عنوان فرصتی جهت بازنگری مسیر طی شده و تامل بر ویژگی های فردی خود و همسر برای خودشناسی و آشنایی با مهارت های زندگی مشترک می تواند کمک قابل توجهی به پیشگیری از طلاق و صیانت از نهاد خانواده کند.

در ادامه این جلسه اعضای حاضر ضمن ارائه عملکرد امور جوانان اداره مربوطه، به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص برنامه ریزی جهت برگزاری دوره های آموزشی (پیش، حین و بعد) از ازدواج  و نیز پیشگیری از طلاق پرداختند .