دیدار و نشست صمیمی نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی شهرستان قدس با علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران وحید گلی کانی فرماندار، در محل سالن شهید فخری زاده انجام پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ حسن پارسافر با اشاره به ایجاد ارتباط هدفمند میان جامعه نخبگان و مسئولان بیان کرد: یکی از هداف ما جهت برگزاری چنین نشستی گوش فرا دادن مسئولان به مشکلات و خواسته های نخبگان، جوانان و ورزشکاران این شهرستان می باشد چرا که از این طریق علاوه بر آشنایی و شناسایی توانایی و قابلیتهای متنوع و مختلف نخبگان، در جهت رفع مسائل و مشکلات انها نیز گامهای موثری برداشته می شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس ادامه داد: از جمله توفیقات حضور مسئولان استانی و شهرستانی در این نشست تصمیم گیریهای مهم در خصوص رفع مسائل مطرح شده نخبگان، تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی، توسعه ورزش همگانی، حمایت از قهرمانان و …. بود.

این مراسم با تجلیل از مسعود جودی بعنوان نخبه ورزشی، زهرا دردمه بعنوان نخبه علمی و عباس صادقی از مخترعین پایان یافت.

گفتنی است در این نشست حق وردی نماینده مردم شریف شهرستان های قدس ملارد شهریار در مجلس شورای اسلامی، ایرجی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزشو جوانان استان، عذیری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری، حسن پارسافر سرپرست اداره ورزش و جوانان، ندیری رئیس شورای اسلامی، شهلی شهردار و سایر مسئولان حضور داشتند.