مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران: توسعه زیرساختها و اتمام پروژه های ورزشی شهرستان قدس علاوه‌ بر حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان مربوطه می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ علی جوادی، پس از بازدید میدانی از پروژه های نیمه تمام ورزشی این شهرستان در نشست شورای مدیران و برنامه ریزی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با حضور وحید گلی کانی فرماندار قدس، گفت: ورزش شهرستان قدس با وجود نخبگان ورزشی در تیم های ملی طی ادوار مختلف از سابقه درخشانی برخوردار بوده، اما به علت نبود زیرساخت‌های لازم و کمبود امکانات، استعدادهای ورزشی این شهرستان آن طور که باید به شایستگی امکان بروز و ظهور نداشته است.

علی جوادی خاطر نشان کرد: باید برای توسعه ورزش همگانی و نیز حمایت از ورزش قهرمانی تلاش کنیم چرا که این فضاهای ورزشی منجر به رشد و پویایی ورزش شهرستان بیش از پیش خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، با اشاره به اینکه برخی از طرح های عمرانی پس از چندسال به دلیل ضعف مدیریتی و نبود منابع مالی به بهره برداری نرسیده است عنوان کرد: علی‌رغم کلنگ‌زنی برخی از مجموعه‌های ورزشی در شهرستان قدس شروع و ساخت‌ و ساز این مجموعه‌ها (مجموعه ورزشی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی (روستای هفت جوی)، زمین معروف به ۳۰۰۰ متری و…) طی سال‌های گذشته همچنان نیمه‌تمام باقی مانده است.

وی ادامه داد: متاسفانه می توانستیم بهتر از این عملکردی را ارائه دهیم ولی این طرح ها به علت ضعف مدیریتی و تخصیص نیافتن منابع مالی که بیش از ۱۵ سال هیچ پیشرفتی نداشته است، از این رو یکی از برنامه های جهادی ما توجه به طرح های نیمه تمام ورزشی است که نشان دهیم که با پیگیری کارهای بزرگ انجام شدنی است.