حسن پارسا فر در نخستین نشست خود با هیاتهای ورزشی، شهرستان قدس را به عنوان محور اصلی و بازوی توانمند ورزشی و قهرمانی در راه کسب موفقیت های متعدد به ویژه در عرصه بین‌المللی دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ حسن پارسافر با اشاره بر توانمندی شهرستان قدس در بعد ورزشی و قهرمانی گفت: قدس یکی از مناطق اثر گذار در حوزه قهرمانی و ورزشی سطح استان تهران محسوب می شود در این راستا هیاتهای ورزشی می توانند نقش بسزایی در تحرک سلامتی و کشف استعدادهای برتر داشته باشند.

حسن پارسافر بر ضرورت پشتیبانی از ورزش قهرمانی، همگانی کلیه هیاتهای ورزشی در این امر مهم تاکید کرد و گفت: می توان با همکاری هیات ها برای ورزش شهرستان برنامه ریزی های مدونی انجام داد، تا ورزش بیش از پیش در این شهرستان در دو بعد همگانی و قهرمانی توسعه و گسترش پیدا کند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس با اشاره به ‌ضرورت توجه ویژه به نشاط و شادابی شهروندان به ویژه ورزشکاران و جوانان تصریح کرد: در نظر داریم با هدف بهره‌مندی هرچه بیشتر و استفاده از ظرفیت‌های موجود، در این شهرستان برنامه‌های متنوعی در دو بخش فرهنگی و ورزشی که توسط اداره و هیاتهای ورزشی پیش بینی ‌شده است را با همکاری دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار نماییم.

از نکات بارز این جلسه ارائه راهکاری های مناسب جهت تقویت و توسعه سطح ورزش شهرستان، تقدیر و تشکر از زحمات هیات های برتر در مسابقات سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشوری و کسب مدال رنگین توسط ورزشکاران، ارائه برنامه های فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته فرهنگی و ایام الله دهه مبارک فجر، همفکری و تعامل با اداره ورزش و جوانان در راستای جهش و ارتقاء سطح کمی و کیفی ورزش بود.

در پایان هر یک از هیات های ورزشی به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و مسائل پیش روی هیات ها پرداختند و هر کدام راهکاری مناسب جهت تقویت و توسعه و ارتقای ورزش را ارائه دادند.