بخشدار مرکزی قدس گفت: یکی از عوامل ایجاد نشاط در جامعه توجه به امر ورزش به ویژه ورزش روستایی است .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ رضا حیدری در نشست با حسن پارسافر بر توسعه ورزش‌های روستایی تاکید کرد و گفت: در راستای ایجاد نشاط اجتماعی توسعه ورزش روستایی از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند در کاهش آسیب‌هایی اجتماعی مؤثر واقع شود.

بخشدار مرکزی شهرستان قدس با اشاره بر جمعیت چند هزار نفری در روستاهای شهرستان قدس گفت: یکی از رویکردهای اصلی ما در راستای ایجاد پویایی در روستاها توجه ویژه به امر ورزش است و در این زمینه از اجرای برنامه‌های ورزشی در روستاها و تلاش برای توسعه ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی و نشاط و سلامتی اهالی روستاها حمایت می‌کنیم.

 در ادامه حسن پارسافر تشویق جوانان به امر ورزش را ضروری دانست و با بیان اینکه ورزش ابزاری مهم در ارتقاء سلامت جامعه است، گفت: ورزش به عنوان عنصری نشاط آفرین، نیازمند توسعه و ترویج است و نباید آن را تنها به شهرها خلاصه کرد بلکه باید به توسعه آن در روستاها نیز توجه داشت.

سرپرست اداره در خصوص برنامه های ورزشی سطح روستاها اذعان کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته و در جهت ترویج ورزش در روستاها و تقویت نشاط و شادابی در بین نوجوانان و جوانان، مسابقات و همایش های ورزشی در تمامی روستاهای سطح قدس برگزار خواهد شد.