حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس بر لزوم حمایت از قشر جوان تاکید کرد و گفت: باید مسئولان این مهم را در اولویت کارهای خود قرار دهند تا بتوان شاهد پیشرفت مباحث فرهنگی ورزشی در این شهرستان باشیم.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس، حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در دیدار با حسن پارسافر سرپرست اداره ورزش و جوانان با اشاره به ظرفیت های ورزشی و نیز هیات های ورزشی در این شهرستان عنوان کرد: در کنار حمایت از ورزش قهرمانی، می بایست به توسعه ورزش همگانی توجه شود چرا که تعادل در ورزش همگانی و قهرمانی رمز نشاط و پویایی جامعه خواهد بود.

امام جمعه شهرقدس بیان کرد: نباید به یک رشته ورزشی اکتفا کرد بلکه باید تمام رشته های ورزشی را مورد توجه مسئولان قرار گیرد چرا که تنوع ورزشی می تواند زمینه ساز ظهور استعدادهای ورزشی باشد.

جوکار ادامه داد یکی از پیشنهادات من به مسئولان ورزشی این شهرستان ایجاد اتاق فکری از مجموعه فعالان ورزشی است که بتواند ناظر به نیاز جامعه و فعالان ورزشی برنامه ریزی کند.

امام جمعه شهرستان قدس با تاکید به اینکه خلاء های ورزشی باید از طریق مسئولان اجرایی شهرستان مرتفع شود گفت: در این راستا با برقراری تعامل بین ادارات می توانید زمینه توسعه و رشد ورزشی در شهرستانی که پتانسیل و ظرفیت بسیار غنی دارد را فراهم آورید.

در ادامه سرپرست اداره ورزش و جوانان با ارائه گزارشی از وضعیت قرارداد پرسنلی اداره، عملکرد و وضعیت ورزش شهرستان اظهار داشت: ورزش شهرستان قدس در وضعیت خوبی قرار دارد ولی قابلیت بهتر شدن هم دارد دلیل ضعف ورزش این شهرستان عواملی همچون: ضعف زیر ساخت ها، کم بود مکان ورزشی، کم بود سرانه و بودجه است ولی با این حال بسیاری ورزشکاران این شهرستان در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی حائز عناوین برتر می‌باشند.