در نشست سرپرست اداره ورزش و جوانان با معاون معاون هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری قدس وضعیت پروژه های نیمه تمام ورزشی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ محمد جانی معاون هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری گفت:  قدس در رشته‌ها و حوزه‌های مختلف از ظرفیت بالایی برخوردار و سرآمد استان و کشور است و این توانمندی وظیفه ما را صد چندان می‌کند تا با دغدغه بیشتری به ورزش شهرستان توجه نماییم.

این مقام مسئول گفت: امیدواریم با ظرفیت‌های موجود هر شهرستان به ویژه قدس که توانمندی بالایی دارد بتوانیم با سرعت بیشتر نسبت به قبل در تکمیل پروژه‌های ورزشی اقدام کنیم.

در ادامه حسن پارسا فر با اشاره به اینکه امکانات ورزشی شهرستان قدس نیازمند توسعه و تجهیز است گفت: ورزش قدس از دیرباز در سطوح و رشته های مختلف حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است به همین منظور یکی از انتظارات جامعه ورزش شهرستان از مسئولان ذی ربط شهرستانی و استانی تزریق منابع اعتباری به پروژه‌های نیمه تمام شهرستان است تا بدینوسیله بتوان امکانات و زیرساخت های لازم برای شناسایی و پرورش این استعدادها فراهم شود.