رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس با اشاره به تعطیلات تابستانی پیش رو گفت: اوقات فراغت نوجوانان یکی از مهم ترین مسائلی است که گذراندن صحیح آن در آینده نوجوانان تاثیر گذار است به همین منظور در نظر داریم با برنامه ریزی منسجم و متمرکز برای این موضوع بهترین برنامه‌ها را در سطح شهرستان انجام دهیم.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ دومین نشست کمیته تخصصی اوقات فراغت با حضور نمایندگان تام الختیار ادارات مطبوع در خصوص غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به ریاست نادر ممیلو رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس تشکیل شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان قدس با بیان اینکه برنامه‌های خوبی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان توسط این ستاد پیش بینی می‌شود، بیان کرد: لازم است برای جذب جوانان به برنامه‌های اوقات فراغت از برنامه‌های جذاب استفاده شود.

ممیلو ادامه داد امیدواریم با همکاری تمامی دستگاههای اجرایی، تسهیلاتی را برای جوانان این شهر ایجاد کرده و همه نمایندگان این ارگان ها میتوانند یک گوشه ی کار را بگیرند تا در تعطیلات تابستانی که پیش رو ماست برنامه ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.در پایان این جلسه نمایندگان ادارات برنامه های خود را به صورت مکتوب تحویل دادند.