همایش بزرگ دو همگانی گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، مدیران ادارات ورزش و جوانان استان از مقابل دانشگاه تهران آغاز و به سمت میدان آزادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ محمد صادق احمدیان رئیس هیات دو و میدانی شهرستان قدس به همراه جمعی از ورزشکاران این هیات در همایش بزرگ دو همگانی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در استان تهران حضور یافتند.

به گفته‌ معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران، برگزاری این نوع مسابقه اولین و آخرین آن نخواهد بود و تلاش می‌شود این مسابقات در تقویم اجرایی معاونت ورزشی اداره‌کل کنجانده شود و با همکاری آموزش‌وپرورش شهر تهران و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و حوزه‌ها به‌طور منظم و در قالب یک تقویم به‌صورت مستمر در طول سال اجرایی شود.

کرمعلی ایرجی افزود: با توجه به تعطیلی مدارس در روزهای اخیر، استقبال نسبتاً خوبی از این مسابقه به عمل آمده بود که جای تقدیر دارد و ۶۴۸ شرکت کننده از ادارات وحوزهای ورزش وجوانان استان تهران و دانش آموزان مناطق۱۹ گانه شهر تهران در آن شرکت کردند و به مسن ترین و جوان ترین شرکت کننده نیز جوایزی تعلق گرفت و از همکاری خوب اورژنس، نیروی انتظامی و مجموعه فرهنگی برج آزادی هم باید یاد و قدردانی شود.