زهرا رحیمی مسئول روابط اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ این مراسم که به مناسبت “روز روابط عمومی و ارتباطات”، با حضور جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان، فاتحی مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران، قربانی مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران، منتظری مدیرتولید برنامه “صبح و نشاط” شبکه سوم سیما، ارشدی مشاور عالی مدیرکل، طوسی و ایرجی معاونان و مدیران ستادی اداره کل در سالن آمفی تئاتر برگزار شد.

“علی جوادی” با اشاره به تغییر و تحولات بسیار در عصر رسانه، افزود: در چنین عصری، تولید اطلاعات بسیار بالاست و تحولات، تصمیم گیری ها و جهت گیری ها بر مبنای دانستن جدیدترین اطلاعات صورت می گیرد، لذا روابط عمومی ها باید براساس این نیازها، شگل بگیرند و برقرار شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان از ایجاد شبکه رسمی برای ورزش و جوانان تهران خبر داد و گفت: باید از ظرفیت پلت فرم هایی که برای انتشار و انتقال اطلاعات دوسویه وجود دارد، استفاده کنیم. در این ارتباط، هم نیاز به تجهیزات داریم، هم تخصص ها و هم ارتباطات. برای انتشار اخبار خوب، نیاز به فراهم کردن تجهیزات و ارتباطات مناسب است و باید یکسری اعتبارات را ببینیم.

مدیر کل گفت: در آینده نزدیک خبرهای خوبی دراین رابطه خواهیم داشت که ظرفیت های بسیار بالایی در اداره کل ایجاد خواهد کرد و تازه کار شما آغاز می شود. این کار نیاز به تولید محتوا دارد که حلقه اصلی محسوب می شود و با تلفیق هنر و تجربه شما، بتوانیم اداره کل را به عنوان یک دستگاه پیشرو در داشتن ارتباط دو سویه با مخاطب و در انتقال اخبار، شاهد باشیم.

در پایان برنامه از زهرا رحیمی مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس توسط مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با اهدا لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.