وحید گلی کانی فرماندار شهرستان قدس در دیدار با رئیس فدراسیون به اهمیت ورزش پرداخت و گفت: ورزش قهرمانی تنها با بررسی دقیقا محقق می شود چرا که این موضوع می تواند سلامت جامعه را به همراه آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ فرماندار در این نشست که برای توسعه و ترویج رشته وزنه برداری انجام شد اظهار کرد: شهرستان قدس یکی از مستعدترین شهرهای استان تهران بوده که توجه به این امر می تواند رشد و توسعه ورزشی را به همراه آورد.

گلی کانی با اشاره به نقش ورزش در نشاط و شادابی اجتماعی خاطر نشان کرد: ورزش می تواند رشد و بالندگی برای علاقه مندان ایجاد نماید و زمینه کاهش آسیبهای اجتماعی، فقر حرکتی و کاهش هزینه های درمان را برای شهروندان به ارمغان آورد.

به گفته فرماندار متمرکز شدن در نقاط محروم شهر یکی از برنامه های مهم این فرمانداری بوده که در صدد هستیم با همکاری اداره ورزش و جوانان، شورای شهر، شهرداری، سپاه و سایر نهادهای دولتی این مطالبه ی به حق مردم را در امر ورزش برطرف نماییم.

نادر ممیلو سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس با اشاره به اینکه یکی از فعالیتهای مهم هیات وزنه برداری این شهرستان برگزاری دوره های استعداد یابی به صورت رایگان است گفت: این اقدام می تواند زمینه ساز نخبه های ورزشی در رشته وزنه برداری شود.