گلی کانی با نصیر زاده رئیس فدراسیون بدنسازی کشور دیدار نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان به نقل از سایت فرمانداری شهرستان قدس؛ در این دیدار که با حضور رئیس شورای اسلامی شهر، سرپرست اداره  ورزش و جوانان شهرستان و تعدادی از ورزشکاران انجام گرفت، رایزنی و تصیم گیری هایی در خصوص احداث خوابگاه ورزشی  با گنجایش بالا و مقدمات برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ به میزبانی شهرقدس صورت پذیرفت.

گلی کانی به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان اعلام نمود،  شهرستان قدس از ظرفیت های بسیار خوبی از جمله بزرگترین ورزشگاه چمن با ظرفیت ۲۵ هزار نفر در غرب استان تهران، ورزشکاران مدال آور در عرصه ملی ،آسیایی و بین المللی برخوردار می باشد.

 فرماندار شهرستان قدس در ادامه بیان نمود، حضور رئیس فدارسیون بدنسازی در شهرستان نشانه اهمیت دادن به جوانان و استعدادهای شهرستان در حوزه بدنسازی می باشد.

فرماندار شهرستان قدس با اشاره به نقش ورزش در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی خواستار تقویت و حمایت تمامی دست اندرکاران مدیریت شهری در حمایت از جامعه ورزشی شده
وی در پایان به دست اندرکاران ورزشی تاکید نمودند ارائه خدمات به ورزشکاران و جوانان نبایستی با رویکرد صرفا اقتصادی و درآمدزایی باشد و باید با نگاه محله محوری به جوانان و هیئت های ورزشی باشد.