نشست گفتمان با محوریت نقش جوان مومن ورزشکار در ایجاد تمدن اسلامی با مدرسی حجت الاسلام و المسلمین جابر نیرومند مشاور امور فرهنگی اداره ورزش و جوانان در شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ این نشست همزمان با سومین روز از هفته جوان با شعار جوان ایرانی، امید به آینده و نسل ما میتوانیم با حضور نادر ممیلو سرپرست، مسئولین امور جوانان، امور بانوان، فنی ورزشی اداره ورزش و جوانان و جمعی از جوانان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین جابر نیرومند در این نشست اظهار داشت: از آنجایی که انقلاب اسلامی احیاگر تمدن اسلامی زمان پیامبر(ص) است، این مهم ضروریست که نقش جوانان صدر اسلام و جوانان انقلاب اسلامی در ایجاد تمدن نوین اسلامی بیان شود؛ چراکه به خواست خدا این تمدن اسلامی که غایت تمدن صدر اسلام است تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت پس با شناخت نمونه هایی از جوانان تمدن ساز صدر اسلام و جوانان تمدن ساز معاصر و نقش آفرینی شان، گام برداشتن برای آینده ای روشن هموارتر خواهد شد.

حاج آقا نیرومند با اشاره به آگاه سازی، آموزش و مطالبه گری عاقلانه و مدبرانه جوانان از مسئولین گفت: در دوره جدید مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس معتقد هستیم مشکلات ورزشی شهرستان با حضور و مطالبه گری صحیح جوانان نخبه و ورزشی قابل حل خواهد بود.