امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به اینکه در متون اسلامی به ابعاد ورزش تاکید بسزایی شده است گفت: توصیه اسلام این است که ورزش می تواند نشاط آفرین و تعالی بخش باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس در نشست با نادر ممیلو سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس با اشاره بر اهمیت ورزش بیان کرد: امروزه بیش از پیش برای توسعه و احیا ورزش باید گام برداشت، چرا که این موضوع می تواند نشاط اجتماعی، سلامت جسم و شادابی جامعه را به ارمغان آورد.
حجت الاسلام والمسلمین جوکار همچنین با تاکید بر اینکه از مسئولان وزارت ورزش و جوانان می خواهم به برخی از رشته ها نگاه خاص نداشته باشند و ذات ورزش را در همه ی رشته های ورزشی بصورت یکسان در جامعه نهادینه کنند اظهار داشت: با توزیع عادلانه سرانه رشته های ورزشی،میتوان علاقه مندان، قهرمانان و مدال آوران زیادی را برای کشور به ارمغان آورد.
امام جمعه خطاب به سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس بیان کرد: با برقراری تعامل بین ادارات می توانید زمینه توسعه و رشد ورزشی در شهرستانی که پتانسیل و ظرفیت بسیار غنی دارد را فراهم آورید.
امام جمعه شهرستان قدس همچنین ورزش و جوانان را دو رکن اساسی عنوان کرد و گفت: از ظرفیت جوانان استفاده کنید. جوانان با استعداد، توانمند و تحصیلکرده نشان دادند که هرجا از آنها درخواست شد برای ملت و کشور در مجامع بین المللی افتخار آفرین بودند.