نخستین جلسه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس با هیاتهای ورزشی جهت هماهنگی برنامه های فرهنگی ورزشی پیش بینی شده این شهرستان در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ نادر ممیلو سرپرست اداره ورزش و جوانان در نشست با روسای هیاتهای ورزشی این شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر به اهمیت حوزه ورزش و جوانان اشاره کرد گفت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای تبیین اقدام‌های انقلاب اسلامی به مردم است.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس با اشاره به‌ضرورت توجه ویژه به نشاط و شادابی شهروندان به ویژه ورزشکاران و جوانان تصریح کرد: در نظر داریم باهدف بهره‌مندی هرچه بیشتر و استفاده از ظرفیت‌های موجود، در این شهرستان برنامه‌های متنوعی در دو بخش فرهنگی و ورزشی که توسط اداره و هیاتهای ورزشی پیش بینی ‌شده است را با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار نماییم.
نادر ممیلو همچنین با اشاره به شرکت ورزشکاران شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطر نشان کرد: در صورت مجوز ستاد کرونا ورزشکاران و جوانان شهرستان مانند ادوار گذشته با حضوری پرشورتر و گسترده‌تر با لباس‌های متحدالشکل در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد و بار دیگر نشان خواهند داد که حافظ آرمان‌های این انقلاب هستند.