رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس کمیسیون ورزش شورا و عضو شورای اسلامی شهرستان، قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در نشستی که امروز در دفتر مدیریت این اداره برگزار شد توسعه ورزش همگانی را مورد تاکید قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ محسن حسینی ضمن ابراز امیدواری جهت ریشه کن شدن هر چه زودتر ویروس کرونا تصریح کرد: توسعه و پیشرفت ورزش قهرمانی و ورزش همگانی یکی از موضوعات مهم و اولویت های این نهاد است چرا که برای توسعه و رشد ورزش شهرستان قدس باید برنامه ریزی های هدف دار داشته باشیم.

رئیس اداره ورزش شهرستان قدس با اشاره به اینکه توسعه ورزش همگانی و قهرمانی شهرستان باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه خواهد شد، افزود: یکی از راه‌های کاهش بیماری توسعه ورزش همگانی است چرا که ورزش بهترین حلال برای تقویت قوای جسمی محسوب می‌شود.

حسینی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های ورزشی در شهرستان قدس بیان کرد: انتظار می رود با توجه به تلاشهای گذشته اعضای شورا شهر و شهردار، طبق مساعدت خود با استفاده از ظرفیت‌های موجود نیز جهت راه اندازی پیست دوچرخه سواری و پیست دو و میدانی در این شهر جامعه ورزش را حمایت کنند.

به گفته وی، راه اندازی این پروژه ها باعث ارتقاء زیر ساخت‌های ورزشی و کشف استعدادها در این شهر می‌شود.

حسینی با تاکید بر نقش مردم در حفظ سلامت خود گفت: اداره ورزش و جوانان در کنار سایر ادارات و نهادها اقدامات لازم را انجام می دهند تا مردم نیز با تبعیت از این اقدامات سلامت خود را حفظ کنند.

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهرستان قدس نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش فعالان حوزه ورزش شهرستان، با اشاره به رشد قابل ‌توجه ورزش شهرستان طی سال های اخیر تصریح کرد: حمایت های همه جانبه مردم و مسئولان از ورزشکاران می تواند افتخار آفرینی و موفقیت های بیشتری برای شهرمان به ارمغان آورد.

نقی علیوند با تاکید بر اینکه اهتمام به ورزش نیز امر به معروف است، افزود: اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم و پویا داشته باشیم باید زمینه‌های ورزش را بین جوانان و آحاد جامعه فراهم کنیم تا موجبات تعالی و توسعه شهرستان فراهم شود.

ابوطالب آذربرا عضو شورای اسلامی شهر نیز ضمن یادآوری فعالیتهای شورا و شهرداری در زمینه اهمیت به ورزش سطح شهر نیز به اهتمام بیشتر مدیریت شهری در زمینه فعالیتهای ورزشی برای جلب و جذب اقشار مختلف جامعه برای بهبود سطح سلامت جامعه اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه اگر بتوان زیر ساخت‌های ورزش همگانی را توسعه بدهیم نیز به کاهش هزینه‌های بهداشت و درمان کمک کرده‌ایم، خاطر نشان کرد که این مهم باید در دستور کار نهادها و سازمان‌ها قرار بگیرد تا از طریق ورزش، هزینه‌های درمان را کاهش دهیم.