جانشین فرمانده سپاه به همراه مسئول تربیت بدنی سپاه با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ طی این دیدار سرگرد حیدری جانشین فرمانده سپاه بیان کرد ؛ بسیج و سپاه در حوزه های مختلف از جمله فرهنگی ورزشی همواره اقدامات موثری داشته اند و ورزشکاران بسیجی همواره در مسابقات گوناگون خوش درخشیده اند.

وی افزود؛ همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کرده اند، دو موضوع تحصیل و ورزش در کنار تهذیب در جوانان بسیار حائز اهمیت بوده و برنامه ریزی و تلاش در این عرصه ها جامعه ای سالم و با نشاط به وجود می آورد.

همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن قدر دانی از زحمات، تلاش و مجاهدتهای بسیجیان عنوان کرد: حضور سپاه و بسیج در ورزش نوید بخش رشد و توسعه ورزش در شهرستان می باشد از اینرو تعامل بین سپاه و اداره ورزش و جوانان در زمینه های فرهنگی، ورزشی ثمرات خوبی را برای شهرستان به همراه خواهد داشت و می بایست در این مسیر گام برداشت.

وی افزود؛ بسیج ورزشکاران و توسعه ورزش همگانی از موضوعات حائز اهمیت می باشند و می بایست به طور جدی این موضوعات را مورد توجه قرار داد. در همین راستا با انجام برنامه های ورزشی و فرهنگی، جهت افزایش نشاط اجتماعی در جامعه با کمک دیگر ادارات و سازمان ها تمام تلاشمان را خواهیم کرد.