مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، فرماندار شهرقدس و رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان به همراه سایر مسئولین  امروز(یکشنبه) پروژه های ورزشی این شهرستان را مورد بازدید قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ “لیلا واثقی” و “نصرالله پریچهره” پس از جلسه هم اندیشی در مورد ورزش و جوانان، به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان ، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهرقدس از روند ساخت و تکمیل شدن پروژه ورزشی از جمله؛ خانه تکواندو و کاراته، خانه کشتی و مجموعه ورزشی شهدا (زمین ۳۰۰۰متری) و پروژه های ورزشی در حال تکمیل روستای هفت جوی این شهرستان بازدید کردند.

 این بازدید با هدف اطلاع از آخرین وضعیت پروژه‌های ورزشی این شهرستان برای افتتاح و احصا مشکلات؛ اعم از موضوعات مالی یا فنی انجام شد تا ضمن برطرف کردن آنها، برنامه‌ریزی لازم برای افتتاح هر چه زودتر و بهره‌برداری کامل صورت گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در جریان این بازدیدها با اشاره به پیشرفت فیزیکی قابل توجهی در پروژه های ورزشی شهرستان قدس گفت: بنا داریم با برنامه‌ریزی، منابع مالی از محل اعتبارات ملی، استانی را تخصیص دهیم تا با بهره‌برداری کامل پروژه‌ها، مردم ورزش دوست شهرستان قدس بیش از گذشته از اماکن ورزشی بهره‌مند شوند.

فرماندار شهرستان قدس هم از روند رسیدگی به زیرساخت‌ها و افزایش سرانه ورزشی گفت و ابراز امیدواری کرد بتوان با همکاری مسئولین استانی و شهرستانی، پروژه های ورزشی در حال ساخت این شهرستان را، تکمیل و به بهره برداری رساند.

وی افزود: در آینده ای نزدیک زمین خاکی مجموعه ورزشی شهدای قدس، در قالب ماده ۲۷ با همکاری شهرداری تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.