در دیدار دکتر واثقی فرماندار قدس با پریچهره مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران مسائل مربوط به توسعه ورزش، سرانه زیرساخت ها و لزوم راه اندازی خانه جوان در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.


به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ دکتر واثقی با تشریح وضعیت ورزش و اعلام حمایت از قهرمانان ملی و بین المللی در رشته های مختلف این شهرستان بیان کرد: یکی از اولویت های ما توسعه زیر ساخت ها و تکمیل پروژهای نیمه تمام ورزشی ؛ ازجمله استخر سرپوشیده و زمین چمن مصنوعی روستای هفت جوی و نیز زمین چمن شهدای قدس (معروف به زمین چمن ۳۰۰۰ متری) می باشد چرا که فضاهای ورزشی یکی از مهمترین و پرکاردبرترین، کاربری ها در شهرها می باشد به طوری که میتوان گفت اکثر اقشار جامعه به نحوی با این فضاها در ارتباط هستند.

وی افزود: جوانان از ظرفیت های ویژه ای در حوزه های مختلف برخور دارند که اگر به درستی از آنها استفاده شود، کارهای تاثیر گذار و ماندگاری در شهرستان انجام می شود.

در ادامه دکتر واثقی طبق هماهنگی تلفنی با شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر قدس مبنی بر واگذاری زمینی به اداره ورزش و جوانان جهت راه اندازی خانه جوان در این شهرستان اظهار داشت: شهردار و رئیس شورای اسلامی شهرقدس با هدف توسعه فضاهای فرهنگی، ورزشی و افزایش سرانه های ورزشی موافقت خود را در خصوص تخصیص زمین جهت احداث خانه جوان اعلام کردند.

وی افزود؛ امیدواریم بتوانیم با همکاری مسئولین استانی و شهرستانی پروژه های ورزشی در حال ساخت این شهرستان را، تکمیل و به بهره برداری برسانیم.