حسین حق وردی نماینده مردم شریف شهرستانهای قدس ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی با رئیس و پرسنل اداره ورزش و جوانان قدس دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ در این دیدار حسین حق وردی با محسن حسینی در خصوص میزان سرانه های ورزشی، وضعیت هیاتهای ورزشی، پرسنل این اداره و همچنین بررسی مسائل و مشکلات، به گفتگو پرداختند.

نماینده مردم شریف شهرستانهای قدس ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد؛ دفتر خانه ملت شهرستان قدس آمادگی خود را نسبت به رفع مشکلات اداره ورزش و جوانان این شهرستان اعلام می دارد.

محسن حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس ضمن عرض خیر مقدم به نماینده مردم شهرستانهای قدس ملارد شهریار در مجلس شورای اسلامی, گزارشی از وضعیت ورزش شهرستان قدس ارائه داد و گفت: یکی از اولویت های ما توجه به ورزش قهرمانی و همگانی بوده که در این راستا با همکاری هیاتهای ورزشی به دنبال کشف و استعداد یابی ورزشکاران این منطقه هستیم.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا بیان کرد؛هیاتهای ورزشی این شهرستان در راستای طرح کمک مومنانه- همت جوانانه اقدامات شایسته ای را انجام داده اند.
همچنین با توجه به محدودیت فعالیت برخی رشته های ورزشی توانسته ایم با همکاری هیاتهای ورزشی مسابقات مجازی ( پویش ورزش در خانه و طرح پرسش و پاسخ به مناسبت های مختلف) برگزار نماییم.