در نشست رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس با رئیس هیات والیبال استان تهران عملکرد هیات والیبال این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ در این نشست محسن حسینی رئیس اداره، هوشنگ عشایری رئیس هیات والیبال استان تهران، ابراهیم زمانیان رئیس و اعضای هیات والیبال شهرستان قدس حضور داشتند.

محسن حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس عنوان کرد: توسعه ورزش با برنامه ریزی و تلاش هیات های ورزشی اتفاق می افتد و اگر بخواهیم ورزش والیبال را در شهرستان رونق بدهیم باید ابتدا برنامه مدون برای این امر تدوین کنیم و انتظارات ورزشکاران را نیز مورد توجه قرار دهیم.

وی همچنین بحث  تیم داری هیاتهای ورزشی را ضروری خواند و گفت:  این مهم می تواند به توسعه و رشد ورزش کمک کرده و استعدادهای برتر را شکوفا کند.

در ادامه هوشنگ عشایری با بیان اینکه هدف از این بازدیدها به صورت دوره ای جهت بررسی نقاط ضعف و قوت هیاتهای ورزشی صورت می پذیرد اظهار داشت: در حال حاضر والیبال شهرستان قدس از ظرفیت و علاقه مندی خاصی برخوردار است امیدواریم بتوانیم با کمک رئیس اداره ورزش و جوانان، پیشکسوتان و قهرمانان این ورزش را در قدس نهادینه نماییم.

وی ادامه داد در صورت معرفی زمین مناسب با کاربری ورزشی که متعلق به وزارت شهرسازی می باشد نسبت به احداث خانه والیبال در شهرستان قدس اقدامات لازم جهت ساخت و بهره برداری میسر خواهد شد.

در ادامه نشست ابراهیم زمانیان رئیس هیات والیبال شهرستان به بیان مسائل و مشکلات این رشته ورزشی پرداخت.