مسعود جودی سر مربی تیم ژیمناستیک هنری جوانان گفت: پشتوانه‌سازی خوبی برای تیم ملی انجام داده‌ایم.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس به نقل از فدراسیون ژیمناستیک، مسعود جودی در خصوص دستاوردهای تیم ژیمناستیک هنری جوانان اظهار داشت: ما در رقابت های قهرمانی آسیا در جاکارتا توانستیم برای نخستین بار دو مدال در خرک حلقه و پرش خرک به دست بیاوریم و درخشش دیگر ما این بود که توانستیم به فینال تمام وسایل صعود کنیم.

وی افزود: همچنین توانستیم در جاکارتا سهمیه المپیک جوانان را کسب کنیم و برای اولین بار در تاریخ ژیمناستیک ایران مدال برنز خرک حلقه المپیک جوانان را به دست بیاوریم. برگزاری اردوهای منظم و همچنین پشتوانه‌سازی برای قهرمانی مردان آسیا در سال جاری، برنامه‌ریزی برای رسیدن به کسب سهمیه المپیک سنگال و در کنار آنها شرکت در بازی‌های آسیایی جوانان که سال آینده در چین برگزار خواهد شد سرلوحه کار ما در جوانان قرار گرفته و تصمیم داریم با برنامه‌ریزی و برگزاری اردوها شرایط را بهتر کنیم.

سرمربی تیم ژیمناستیک هنری جوانان گفت: ما از دو سال پیش تاکنون ورزشکاران مستعد و خوبی را شناسایی کرده‌ایم. انشاءالله اگر کرونا برطرف شود به طور حتم ما می توانیم یک تیم خوب و قوی داشته باشیم تا در مسابقات آینده خوش بدرخشند.

جودی در مورد اینکه چقدر امیدوار است تا نفرات فعلی تیم جوانان بتوانند به تیم ملی راه پیدا کنند، تصریح کرد: نفراتی که از سطح جوانان به بزرگسالان راه پیدا می‌کنند مانند محمدرضا خسرونژاد که حدود دوسالی است به اردوی تیم ملی بزرگسالان آمده می‌تواند در رقابت های کسب سهمیه المپیک در شش اسباب شرکت کند. خیلی امیدواریم ژیمناست‌هایی که از سطح جوانان به تیم ملی می‌پیوندند بتوانند در سالیان آینده جای پای قهرمانان بزرگی مانند کیخا بگذارند و پشتوانه آنها شوند تا در میادین بین‌المللی برای ما خوش بدرخشند.