نخستین مجموعه تیراندازی قدس امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان به بهره برداری رسید.

 به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان شهرستان قدس، در این مراسم مجموعه تیراندازی مهر اسپورت که نخستین فاز ساخت آن از سال گذشته آغاز شده بود در قالب طرح بخش خصوصی به ارزش یک و نیم میلیارد تومان ، با حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس، مسئولین فدراسیون و هیات تیراندازی استان به بهره برداری رسید.

گفتنی است این مجموعه به عنوان نخستین مجموعه ورزش تیراندازی در غرب تهران در مساحتی حدود ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع ایجاد شده که می تواند در ورزش تفنگ بادی_ تپانچه ورزشکاران زیادی را آموزش دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن تبریک برای ایجاد مجموعه در این شهرستان اظهار داشت: یکی از اهداف ما در حمایت از  پروژه های ورزشی، بخش خصوصی بوده چرا که با توجه به شرایط خاص ما می طلبد این موضوع الزام جدی شود.

رضا گل‌محمدی ادامه داد: در این خصوص می بایست از بخش خصوصی حمایت کرد و می توانیم از این حوزه برای تکمیل طرح های عمرانی از آنها بهره برد.

رئیس اداره ورزش و جوانان قدس گفت: برای گسترش ورزش در این شهرستان از بخش خصوصی در چارچوب مقررات برای تشکیل باشگاه های ورزشی نیرومند و با برنامه حمایت می کند.

محسن حسینی تصریح کرد: تاکنون با مشارکت بخش خصوصی و علاقه مندان به ورزش شاهد راه اندازی باشگاه های متعدد ورزشی در شهرستان هستیم و این روند ادامه دارد.

همچنین مومن زاده مدیر مجموعه تیراندازی قدس خاطر نشان کرد: این سایت تیر اندازی با همت عباس عبدالرضایی از سال گذشته آغاز شده بود، تکمیل و به بهره برداری رسیده است.