جشنواره ورزشی و خانوادگی ویژه زنان شهرقدس با مشارکت اداره ورزش و جوانان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قدس و با حضور دکتر لیلا واثقی فرماندار، محسن حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان، احمد مومن معاون سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قدس با شرکت بیش از #یک_هزار بانوی ورزشکار در بوستان بانوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ لیلا واثقی فرماندارقدس با اشاره به توسعه زیرساخت های ورزشی در سطح شهرستان گفت: با هم افزایی بین مسئولان این حرکت در حال انجام بوده که با افتتاح پروژه های مختلف شاهد این پیشرفت خواهیم بود.

وی توسعه ورزش همگانی و قهرمانی را برای زنان این شهرستان امری ارزشمند دانست و گفت: باید با توسعه ورزش همگانی شور و نشاط را برای زنان افزایش دهیم تا افزایش نشاط اجتماعی را به ارمغان آوریم.

فرماندار قدس از افتتاح بوستان بانوان در ایام مبارک دهه فجر خبرداد و افزود: یکی از گام های مهم در راستای توسعه فضاهای ورزشی می توان به ایجاد این بوستان خاص زنان برشمرد که می تواند نشاط را برای این قشر به همراه آورد.

گفتنی است در این جشنواره مسابقاتی چون طناب کشی، کناب زنی، داژبال، حرکات نمایشی کاراته کاران و نینجا کاران و دیگر برنامه های متنوع برگزار شد و به نفرات برتر این مسابقات جوایز نفیس اهداء شد.