همایش تجلیل از هیاتهای ورزشی و مدال آوران مسابقات المپیاد استعدادهای برتر سال ۹۸ به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) در شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ این همایش با هدف تجلیل از هیاتهای فعال ورزشی و مدال آوران مسابقات المپیاد استعدادهای برتر و همچنین مسئولین ورزشی ادارات که در طول سال جاری این اداره را یاری نموده اند با حضور حجت الاسلام و المسلمین جوکار امام جمعه معزز، دکتر لیلا واثقی فرماندار محترمه، رئیس و اعضای شورای اسلامی، محسن حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان در سالن آتشنشانی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم از خانواده های محترم شهیدان اینانلو و شهید باقر غلامعلی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) تجلیل بعمل آمد.

محسن حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان بیان کرد: در این همایش از رئیس، دبیر و نائب رئیس هیاتهای فعال ورزشی که توانسته بودند رشد چشمگیری را در توسعه ورزش حرفه ای و همگانی این منطقه داشته باشند نیز با اهدا لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آوریم.

 وی هدف از برگزاری این مراسم را پاسداشت از مدال آوران زن و مرد شهرقدس دانست و افزود امسال توانستیم از ۱۴ مدال آور در رشته های (تیراندازی با تفنگ- تیراندازی با کمان-بسکتبال- کونگ فو و هنرهای رزمی- جودو) تجلیل نماییم.