نشست و هم اندیشی رئیس اداره ورزش و جوانان با هیاتهای ورزشی شهرستان قدس با هدف هماهنگی برگزاری برنامه های ویژه دهه فجر در سالن جلسات این اداره برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ طی نشست مشترک، هیاتهای ورزشی با محسن حسینی در خصوص هماهنگی برنامه های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تمام رشته های ورزشی، با هم به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ابتدای این جلسه محسن حسینی ضمن تاکید بر اهمیت پاسداشت ایام ا… دهه مبارک فجر از تمامی هیاتهای ورزشی خواست در برگزاری رویدادها و برنامه های ورزشی با شکوه هر چه تمام تر اداره را یاری کنند.

محسن حسینی فعالیت های شهرستان قدس را در بخش های قهرمانی و همگانی مطلوب دانست و گفت: این موفقیت ها را مرهون تلاش هیاتهای ورزشی، مربیان، مدیران اماکن ورزشی، تعامل و همکاری با اداره ورزش و جوانان صورت پذیرفته است.

در ادامه در خصوص توسعه ورزش بانوان، نظارت بر عملکرد مربیان زیر مجموعه هیاتها در باشگاههای ورزشی، جلوگیری از فعالیت مربیانی که فاقد کارت مربیگری هستند، هماهنگی دوطرفه هیاتهای ورزشی با اداره ورزش و جوانان، استعداد یابی و برگزاری مسابقات داخلی در تمامی رشته های ورزشی گفت و گو شد.

وی همچنین از همکاری اداره آموزش و پرورش، سپاه، شهرداری جهت همکاری و مساعدتهای بعمل آمده قدردانی کرد و افزود: امیدورایم بتوانیم شرایطی در سطح شهر به وجود بیاوریم تا توسعه همه جانبه ورزش را در بین همه اقشار جامعه داشته باشیم.

گفتنی است در این نشست، روساء و نواب رئیسان هیاتهای ورزشی به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و مسائل پیش روی هیاتها پرداختند و هرکدام برنامه های اجرایی دهه مبارک فجر را اعلام کردند.