شبنم کلاهی رئیس هیات بسکتبال استان تهران به ظرفیت و پتانسیل ورزشی بسکتبال در شهرستان قدس اشاره کرد و گفت: شهر قدس با توجه به وجود استعدادهای ناب ورزشی یکی از پر ظرفیت ترین شهر در سطح استان است.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس؛ جلسه هم اندیشی و همفکری شبنم کلاهی رئیس هیات بسکتبال استان تهران با اعضای هیات بسکتبال شهرستان قدس به ریاست محسن حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان به منظور بررسی عملکرد و وضعیت موجود هیات بسکتبال شهرستان قدس عصر روز پنج شنبه ۱ آبان ماه برگزار شد.

از محورهای مورد در این جلسه  افزایش جامعه آماری ورزشکاران بسکتبالیست، تعامل با آموزش و پرورش و راه اندازی کانون های استعدادیابی، برگزاری دوره های بازآموزی مربیان، برگزاری مسابقات مشترک با سایر ارگان ها در جهت کشف استعدادها، تخصیص منابع و حمایت مالی از سوی هیات استان درجهت حمایت بیشتر از هیات حوزه، افزایش فعالیت مربیان در سطح حوزه و بازدید از باشگاه های فعال در این رشته بود.

حسینی در این جلسه با اشاره به عملکرد هیات بسکتبال شهرستان مقام های کسب شده استانی و کشوری برخی مشکلات و درخواست های هیات را مطرح و عملکرد سال ۹۸ را تشریح نمود.

در پایان این جلسه؛ حکم ابلاغ محمد صادق کولیوند بعنوان رئیس هیات بسکتبال شهرستان قدس توسط شبنم کلاهی رئیس هیات بسکتبال استان به وی اهدا شد.